Secuuss Merhaba kızlar bana sanki 3-4 haftadır Nefesin yetmiyor gibi oluyor evi sürekli havalandırıyorum pencereye cıkıp nefes alıyorum. Sanki evde oksijen bitiyor gibi öyle pencereyi açıp açıp duruyorum bunu yaşayanınız var mı?
Sinemisdemiraggg Secuuss aynısıyım hatta uyumak bile zor cnm 37+5 olduk doktor normal diyor sen kaç haftalıksın
Secuuss Sinemisdemiraggg ben daha 10 haftalığım ama burnum tıkalı bayadr ce nefes alamıyomusum yetmiyor gibi pluyor baktım tüm belirtileri yaşıyorum sanırım🤦🏼♀️