Papatya13371 Hm tatlıyı bilemedim ama bu süreçte biraz dengeli beslenmeye çalışın bir de öyle deneyin. Ben diyetisyen desteği alıyorum baya toparladı tansiyonum. Benim arkadaşım 7 aylıkken bebeğini yüksek tansiyondan kaybetti o yüzden bende korku oluştu ciddi riskleri var. En azından gözlemlemek için hafif ve tuzsuz geçirin öğünlerinizi