Yaklaşık iki sene önce histereskopi ve laparoskopi yapıldı. Rahim tamamen tıkanmışçasına doluymuş perdeyle. Laparoskopi yapışıklıklar için yapıldı. Kimseye karamsarlık yüklemek değil amacım. Çok aşırı rahat girdim ameliyata ama maalesef komplikasyon yaşadım. Bağırsaklardaki yapışıklıklar ayrılırken yırtılma olmuş. 8 gün kaldım hastanede. Tabi perde alınmadı. 3 ay sonra zeynep kamilde kolayca alındı. Ve ilk aşılamamda şu an hamileyim. Doğum geldiğinde 5 senelik hasretimiz son bulacak inşallah. Şu an 33 yaşındayım. bu hamile halimle sürekli dua ediyorum Allah benim gibi duayla sabırla bekleyen herkese hayırlı sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin diye. Hepimizin niyetleri kabul olsun inşallah