Tgbab Bugün doktor sezeryan için gün verdi 38+4 e geliyor sizce erken mi beklemeye gerek yok dedi 😬😬😬
Taze-anne Tgbab ciğerlerin o zaman gelişmiş oldugunu duymuştum o yüzden en erken 38.haftada alıyorlar bir sıkıntı yoksa. Şuan kaç haftalıksınız
Tgbab ESMAARAS Taze-anne ay bana kalsa 40+0 ı beklicektim ani oldu normal doğum istemiyodum ama gittiği kadar gitsin istedim doktor gerek yok dedi haftaya cumaya verdi tarih. Bugün 37+1
Aksoytetik ESMAARAS bana da öyle gün verdi aslında geç değil mi. Planlı ve mecburi sezeryan olucak benim ama 39bama da geç geliyor
Tgbab NagihanAfra Sinemisdemiraggg aybkkra insallah iyi olur ya kafamda daha ileri tarih belirlemiştim panik oldum 🥴 sağlıkla büyüsünler insallah 🙏
Sinemisdemiraggg Tgbab 38+4 de benim doğumum normal cnm kuzenim ve kardeşimin eşini de öyle aldılar geçen ay