vuslatim34 canım ben Ankara Şehir hastanesine yazdım bana bunu atmış
Kadın doğum hastanemiz de infertilite bölümüne adetliyken başvuru yapılmakta olup,eşle birlikte gelinmelidir.Sperm tahlili kimlik teyidi ile alınmaktadır.İnfertilite polikliniğimizde değerlendirilen hastalar değerlendirme sonucuna göre tüp bebek merkezine yönlendirilirler. İşlemler duruma göre 3-4 ay kadar sürmektedir.. Esim 2 kere gelemez hem başvuru için hem aşılama yapılırken napacam bilmiyorum. Bende sey yazdım kimlik fotokopisi ile ve vekalet verse olmaz mi yazdım . Bide erkekten sadece sperm tahlili mi istiyolar canım baska kan falan gerekiyo mu ?