Nigar21 Merhaba güzel hamişler… 33+4 günlük hamileyim bebişimin hareketleri var ama hep bakiyorum videolarda falan bebisin hareketlerini paylaşan annelere bende hiç öyle aşırı eli ayağı çıkmıyor..🙄 tembel benim kızım galiba ara sra eli ayağı çıkar o kadar 🙄
Melek0720 Bebek hareketleri genellikle son aylarda çok şiddetli oldugu için o guzel anlarını yakalayamiyoruz. Biraz daha sabır kızlar