Boncugummmm 2 ay oldu hala kasıklarmda ve rahım bölgemde bı agrı war ilk basta ilaç vermemişti doktr agrıdan duramaynca gttım antıbıyotk fıtıl verdi ama geei agrılarm var napıcam bn bu seklde ya neden agrırki
Aslihan2 Boncugummmm Bende de arada oluyor Histereskopi sonrası özellikle karında kasıkta şişme sorunu yaşıyorum doktorunuzla konustunuz mu bu durumu ?
Sermec27 Boncugummmm ben de 5 ay önce oldum histeroskopi su an Allah nasıp ederse 11+5 haftalık hamıleyım ama ben öyle kasık agrısı yaşamadım
Boncugummmm Sermec27 bna ılk antıbotık vermemişti akıntım fazlalaşrı ve agrım gttgimde verdi ama gene başladı agrılarım 😔napcgmı bılmyorum akıntım yok ama suan agrılarm var
Sermec27 Aslihan2 29 temmuzda histeroskopi oldum 25 ekimde hamile oldugumu öğrendim tahmini 2 bucuk 3 ay sonra olmuş oluyor
Aslihan2 Sermec27 😊 anladm histereskopi sonrası hemen hamile kaliniyormus demislerdi ondan sordum bende olmadı çünkü 🙄
Sermec27 Boncugummmm ben antibiyotik kullanmıştım başlarda ama bende öyle kasık agrısı akıntı artısı gibi durumlar olmamıştı gecmiş olsun bir an önce gecer inşallah
Aslihan2 Sermec27 iki kere düşük yaptm pıhtılaşmam var eşim hic görünmedi sorun olsayfi hic hamile kalmazdm galiba 🤔
Sermec27 Aslihan2 ama sperm değeri değişen bir sey yani mutlaka eşinizde test vermeli ben korunmayı bıraktım ilk ay olmadı eşim sperm testi verdi hareketsizlik cıktı biraz takviye aldı ve ben hamile kaldım o ay
Boncugummmm Aslihan2 canım sende mi rahimden perde vardı bnde 2 kaybım var bnde de pıhtılanma var 3 genımde