runklii Aslında çok tecrübeli bir doktor suan ki doktorum ama dediğim gibi 6aydır belkide sizin gibi benim de troit hastalığım var yada kanım düşüyor 5.aya kadar da sürekli kanamam vardı hiçbirini bilmiyoruz en azından bir uyarmasını beklerdim hamile kalabilmek için gitmiştim tek seferde başarılı da olduk böyle olunca değiştirsem hakkını yemiş olur muyum diye de düşünüyor insan , ince düşünmek çok zor 😌