Kızlar bugun nts girdim 36. Haftamdayim bebegin kalp atışı 200 e kadar çıktı inişli çıkışlı oldu birden acil doğumhane dendi sonra serum takıldı sıvı kaybım olduğundan bebek atışları böylemis bol sıvı tüketmem lazımmış başına gelen var mı bu arada oğlum çok hareketli sıvı kaybından hareketli dediler bi korkuttular bugun yani