2 buçuk senelik evliyim. Doktora gitmiştim bahsetmistim geçenlerde bu forumdan güzel şeyler öğreniyorum .Hormonlarımin güzel ciktigini söylemişti doktorum.yalniz prolaktin 33.3 sınıra yakın demişti dostinex kullanıyorum . Hamile olan olmayan bana ayet-el kürsü okuyabilir mi 41 tane okununca kabul oluyor diye görmüştüm forumda .
Çok rica ediyorum benim için okuyabilir miisniz.
Bugün test yaptım resim atmayı isterdim fakat atamıyorum beceremedim.
Ovulasyon 11 ve 12 gün çok kırmızı çift çizgi oldu test kiti bugün 13.cü gun ve siliklesmis o çizgi.
yumurtam çatladı görünüyor. Iki test birden yaptım emin olmak icin..
Geçen ay da erken den catladi görünüyordu fakat olmadi .
Prolaktin yüksekliği engelmis.insallah olur heyecanliyim suan icim kipir kıpır hamiş annelerin dualarına ihtiyacım var piskolojik olarak da iyi.hissedecegime inanıyorum 🙏😊 okuyan herkes ten allah razı olsun şimdiden allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin. Darısı bana