Ay kızlar 32 haftalığım 4gündür makat şişliğim var ilk gebeliğimde de oldu çatlak var demişt cerrah bi daha hiç ağrısını bilmedim yine çıktı ama şuan felaket kanıyo cidden korkuyorum bu normal mi değil mi internette araştırdım filan normal diyende var anormal diyende sizler yaşadınız mı