yagmur91 Canım benimde neredeyse bi 6 ay falan adetim başlamadan kahverengi lekelenme oluyordu ama doktora gittiğimde normal dedi. Daha sonra böyle devam etti önce lekelenme sonra adetim sökülüyordu. Ama şuan 3.5 Aylık hamileyim eğer gebelik düşünüyorsanız rabbim sizede en hayırlısını nasip etsin 🙏