Cansukoc51 Değerli anneler ben doğum yapalı bı buçuk ay oldu. Göğüs yaralarım hâlâ geçmedi. Daha doğrusu yarık göğüs uçlarım mustela lansinoh kullanmadığım Krem yağ kalmadı. Benim gibi olup da sonradan göğsü iyi olan var mı. Sizler ne kullandınız
KkubraKkubra44 Cansukoc51 akdemirnurcan canım bebek tutsun diye degil. Gümüş kapak yarılan meme uçunu iyileştirıyor. Netten bakın.
KkubraKkubra44 Cansukoc51 canım emzirmeden emzirmeye cıkar. Daha sonra iyileşincede tamamen cıkar ama kendi doktorun kendin olmalısın. Baktınki yıne göguslerin yara oluyor yine takmaya başla.