Esraa54 ya sadece çikolata değil hani tatlı şeyler bide soğuk içeceklerde hareketleniyor 😊 hatta her hastaneye gittiğimde doktorun yanına girmeden nstye alıyorlar özellikle tatlı bişeyler yiyip gelin bebek hareketli olsun diyorlar nedenini bilmiyorum ama nst çekerken bebeğin hareketli olması lazımmış 🤔🙄🤷🏻♀️