Arkadaşlar adetime 1 hafta kala kasiklarimda acayip agri var adet olucam sanıyorum ama olamıyorum, suan ise 5 gunum kaldi,goguslerime degdigimde sisler gibi hissediyorum sertlik var ve dokununca agriyo helede koltuk altima dgru giden yerlere baskı oldugunda acayip aciyo ,biz cocuk bekleyeli baya oluyor ilk cocugumu düşük yptim ,suan ise korunmuyoruz 3,4 aydir bakalm hayirlisiyla ,ama aklımda binlerce soru var insan bekleyemiyoda adetinin geçmesini, sizdede boyle belirtiler varmiydi ,alt karninizda, kasiginizda igne batmalari gibi adet olacakmis gibi baskılar oluyormuydu yardımcı olursanız çok sevinirim ,