fpkprensesim Kızlar 14+4 haftalık hamişim tansiyonum genelde 7’ye 4 ve 9’a 4 en yüksek 10’a 5 çıkıyo normal mi yoksa sizce düşük mü sürekli bu şekilde olması ?
aybkkra fpkprensesim biraz düşük ama bence yüksek olması daha tehlikeli düşük tansiyon siz de halsizlik yapar
Sumeyye123_ fpkprensesim canım benimde öyle hiç telaş yapma çok normal çıkarsa kork düşük tansiyonda biraz tuzlu ayran yap ayaklarını uzat yat iyi geliyo ben hep öyle yapıyorum doktorumda bugün öyle dedi
fpkprensesim aybkkra ya evet fazla halsiz oluyorum elimi kolumu kaldıramıyorum ve çok baş ağrım olup bazen bayılacak gibi oluyorum🥺 her doktora gittiğimde sorcam diyorum ama unutuyorum doktora sormayıda
fpkprensesim Sermec27 ya bende çok baygınlık gibi yapıyo elim ayağım çok titriyo hele bide çok sinirlenip üzülünce, halimile kalmada önce hep normaldi tansiyonum ne düşük ne yüksek
fpkprensesim aybkkra evet bu ara ona bağımlıyım hele sinirlenip üzülünce baygınlık geçiriyorum bi anda düşüyor
Sermec27 fpkprensesim benim hep böyleydi ondan dolayı cok etkilemiyor hafif tuzlu tüketirseniz biraz dengelenir diye düşünüyorum