Um07 Kızlar bugün şok üstüne sok yaşadım çok şükür atlattık kötü bir şey yok. Ama doktorum bebeğin çok aşağı da dedi erken doğum riski olur mu diye sorduk ona şuan birşey diyemem dedi böyle durum yaşayan var mı yaaa
1987gokce Um07 canım bende 29+4 um dün doktorum makat gelişli şuanda dedi bende normal doğum için yanıp tutuşuyorum ama endişe etmedim hiç. Bence sende endişe etme yat dinlen yorma kendini zaten çok bi şey kalmadı ve en önemlisi üzme tatlı canını 😊
Hilallllllll Benım bebegımde 24. Haftada asagıdaydı 28. Haftada yukarı cıkmıstı bence endıselenmeyın ama agır seyle rsakın kaldırmayın cok egılmeyın demıstı doktor Um07
EsraHiraNur Um07 bende 28+2 haftalik hamileyim benim bebegimde assada ve cok baski yapiyo bana oyle hissediyorum ama benim makat gelisli oldugu icin nasil bilemem doktorum duzelir dedi kisiden kisiye degisiyo dedi bakalim nasil olur
Merversan Um07 canim benim arkadaşımada ayni seyi soylediler 28.haftasinda erken dogum olabilir hazirlikli olun diye suan 32 haftalik benimle ayni bi sorunu yok cok sukur uzulme rabbim yardimcin olsun
Ozteber Yaşamadım ama burda okuduğum kadarıyla asla agir is yapmaman gerekiyo mümkün olduğu kadar yatman gerekiyo
Mfc EsraHiraNur canim ben de 27 haftaligim. Bugun doktora biraz asagida duruyo karnim dedim. Bebek biraz sagida dedi rahim agzi kapali dedi cinsel iliski serbest dedi. Bi sakinca gormedi. Bebek yukari cikarmi ki bu vakitten sonra