Merhaba arkadaşlar benim eşin Doğumda yanımdaydı ama sizin düşündüğünüz gibi olmuyor sizinle birlikte Doğum süresince yanınızda kalmıyor sizi ameliyathaneye alıyorlar anestezi falan yapılıyor tüm hazırlıklar tamamlanıyor keserken alıyorlar yanınıza bebek çıktıktıktan sonra eşinizle size veriyorlar 5 dk sonra eşinizi tekrar çıkarıyorlar öyle düşündüğünüz gibi Doğum süresince elinizi tutamıyor Bunarada elleriniz sedyeye kelepçe ile bağlı zaten elinizi tutma imkanı da olmuyor malesef Rabbim hepinizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağınıza alın bebişlerinizi 😘