MihricanA 35+5′im disim daha önce de ağrımıştı antibiyotikle geçmişti bu gün tekrar geldi aynı diş. Cektiremiyorum da doktor sabret dedi ne yapacağımı bilmiyorum karanfil yağı var onunla gecirmeye çalışıyorum. Sizde de var mi böyle bir durum😥