Sedalara Merhaba güzel anneler ankara etlik zübeyde hanım da kontrole gidecem ama hiç çok begendigim Bi doktor bulamadım sizin gidipte memnun kaldıgınız bir doktor varmı acaba önerebileceginiz
ZEhrA_94 Sedalara ben etlikte oturuyorum hastane yanıbaşım genede gitmedim oraya okadar rezaletki gebe polknlikleri burdan şehir hastanesine gidiyordum hep menmun da kaldım doğumuda orda yaptım
Hayalim_s Sedalara ben ilk aylar oraya gitmiştim belgin savurun diye bi doktora o ilgiliydi daha sonra menopoz bölümüne geçince şehir hastanesine gitmeye başladım
MihricanA Sedalara Bende o hastaneye yakınım ama sehir hastanesini tercih ettim etlige bi kere mecburen gitmistim acile köpek gibi azarladilar 3 gün saglam girdigim hastaneden psikolojikmen çökmüş olarak çıktım hala etkisindeyim aylar oldu
ZEhrA_94 Kubra8989 odalar tek kişilik yanımda da annem kalmıştı 4 ay oldu doğum yapalı ben çok menmun kaldım özelde doğursam bukadar ilgili olunurdu onlar olmasa doğuramazdım herhalde 🤗😍
Bittercikolata Etlik Zübeydenin karşı yolundaki Gülhane eğitim araştırma hastanesini tavsiye ederim. Yengem oraya gidiyor ve aşırı memnun çok ilgililermis özel hastane gibi diyordu bana. Ben Ankara’da yaşiyor olsaydım kesinlikle Gülhane ye giderdim