Snnrk Merhaba 5+5 teyim hamile olduğumu dün öğrendim. Bugün doktora gittim kesem oluşmuş fakat bebek görünmüyor. Doktor korkulacak bir şey yok henüz erken dedi, haftaya gelmemi istedi tekrar. Sizlerde nasıl oldu?
Aselminaaa Snnrk 10 haftada gordun yurt disinda yasiyorum hemen kontrole cagirmaz burda haber veririsin ararsin randevu icin onlarda 1 ay sonraya veriyorlar
cansugrn Snnrk 4 haftalikken keseyi gördük 6.7 haftalarda kalp atisini duymustuk😊 suan 21 haftalik oldk cok sükür🤲
Esra_Omer_21 Snnrk doktora göre 4 haftalık iken benim hesabıma göre 3 haftalık iken gördük çok küçükdü 8 haftalık iken gel kalp atışını da duyarız dedi çok şükür sağlıklı bi gebelik olustu şuan 34. Haftayi bitirmek üzereyiz 🥰🥰
Memmedli Snnrk 8 ci haftamda ilk gitdim kendisinide gorum kalp atışınıda duydum. İlk gebeliyimde çok erken gitmişdim gorememişdim. İkincide sabırlı oldum bekledim