Dk16 7+3 haftalığım ama ne yesem ne içsem ağız tadım yok hafif mide bulantısı var ne yesem içim basılmıyor hep havada nefes bile almak sanki midemi bulandıracak gibi oluyor 🙇🏻♀️ Böyle olan var mı???
Aysun2834 Dk16 cnm bulantıların başlıyor ondan olabilir ben kraker ile hayat geçirdim 12. Haftaya kadar çok şükür vitaminlerden dolayı sabah bulantılarım var sadece elinin altında olsun hep miğdeni bastırmak için çubuk kraker tek kurtarıcımdı benim
SevcanahinBingl Dk16 cok var canım ben 3 ay oyle gecırdım tuvaletten ayrılmadım,markete mutfaga gıremedım kendı evım kokuyor deyıp gunlerce temızledım ama gectı sükür🙏🏼
Aysun2834 Dk16 cnm benimde ilk başlarda öyle başladı bulantım hatta nefes darlığıda artı bende (astım hastasıyım bu arada ) inşallah atlatırsın biran önce
Defnem_26 Herkeste degisir ama benim 12.haftaya kadar devam etmisti 4 kilo vermistim bana ev bile kokuyor geliyrdu yemek gormeye dayanamiyordum bile tostla, biskuvi oyle gecti
Dk16 Defnem_26 gerçekten öyle oluyor sadece ben de oluyor sanıyordum Eskiden sevdiğim bütün şeylerden tiksinmeye başladım ( baklava çay baharatlı yiyecekler vs ) Allah yardımcımız olsun 🍀