sehrengiz_8 siz de mi konyadasınız? Kaç aylıkken düşük yaptınız ve pıhtılaşma testi yaptırabildiniz mi? Eğer ileri haftaysa ya da şüpheli bir durum varsa test yaptırmadıysanız doktorumu önerebilirim. Ben ağustos ayında 16.haftada düşük yaptım kürtajı medicana’da rengin hanım yaptı, pıhtılaşma vs hiçbir şey önermedi. O sırada başka bir ilde oturuyorduk ailemizin yanına geldiğimizde düşük olmuştu. Rengin hanım 3 ay sonra gelin bakalın dedi ama ekim ayında konyaya taşındık, ona gitmedik. üniversitede başka bir doktora gittik. Durumumuzu anlattık ve ileri hafta olduğu için ayrıca da tedbir amaçlı pıhtılaşma testini daha ben istemeden kendisi önerdi sağolsun.