Fatos___17 Arkadaşlar 11 aralıkta betam 2079 su kesem vajinal ultrasonla göründü bugünkü beta 17700 cuma tekrar gidicem doktorumu sizce yükselme nasıl ve karından kese görünür mü
Entm_18 Fatos___17 bana doktorm beta hcg 2500 in üstünde kalp atışı duyulur demişti ve benim öyle oldu
Sermec27 Fatos___17 benim de 2 kaybım var hersey nasip inşallah bu sefer saglıklı bir sekilde kucagımıza alırız 🤲
ogluileannesi Entm_18 benim bugünkü beta sonucum 2800 küsür sat a göre 6+3 üm , pzt gideceğim inş duyarız canım ya