İlk gebelik doktorumdu evet aşırı Güler yüzlü sıcakkanlı ve samimiydi ama aşırı polyanacılık tavrı var. Gebeliğim hakkında dört dörtlük konuşuyordum kesenin Yeri kalp atışı hersey olağanüstüydü. Bir cumartesi kanamam oldu 8 haftalık gebeydim. Mesai dışıydı muayene ücreti farkını ödeyerek geldi muayene etmeye bebeğimin kalbi durmuş. Gelişim göstermemiş. Canlanmaz tekrar dedi. Başka bi gün gel kürtaj yapalım dedi.
dayanamadım aynı gece vitale hastanesine gittim şansıma nöbetçi Fatih hoca vardı oturduk bayağı konuştu benimle sonra bebeği almam lazım dedi yoksa sana zarar verir dedi ve acilen kürtaja aldı beni o gece ameliyat oldum. Aynı şeyi bade hanımın yapması lazımdı. Acilen kürtaja alması gerekti ama almadı.
Sonradan intarnette araştırdım anne rahminde ölen bebek anneyi zehirliyormuş ve acilen hap yardımı yada kürtaj yoluyla ameliyat edilmesi gerekiyormuş. Bade hanımı kişiliğini kendisini çok severim ama kürtaj yapmaması beni halen düşündüren bi konu ne yazıkki