Arkadaşlar ben şuanda 33,5 yaşındayım ilk bebeğimi 32 yaşında Doğurdum ama prematüre olduğu için fazla yaşamad 😔 şimdi ikinciye hamileyim ve Allah nasip ederse 34 yaşımda Anne olacağım. Tabi endişelerim var benim gibi bu yaşlarda Anne olanınız yada tanıdığı olan varsa ne gibi zorunluklar yaşanır ben bu bebeği çok istiyorum ama biraz korkuyorum 😑