Alara005 Kızlar 15 haftadayım sanki Böyle vurup kaçıyor sol tarafım bir şeyler hissediyorummm sizce bu zamanda hissedebilir miyim acabaa :D
senakhrmn Alara005 Biraz erken gibi canım ama hissedenler olabilir bilemiyorum, ben 24+5 teyim yeni yeni vurmalar hissediyorum.Ama kişiden kişiye değişebilir tabiki karın yapısı ile alakalı .
Sermec27 Alara005 ilk gebelik mi ikinci gebelik mi ilk gebelik için biraz erken ama 2. Gebeliklerde erken hissediliyormuş ben oğlumu 17+4 lerde hissetmiştim su an 11+5 haftalık hamıleyım merakla bekliyorum ilk hareketini 🥰
Cigdemanne_01 Alara005 ikinci gebelikte hissedebilirsiniz ama ilk gebeliğinizse 20 haftalıktan öncce hissedemezsiniz. Ben 24 haftalıkken tam anlamıyla hissetmeye başlamıştım
Alara005 senakhrmn ara ara oluyor sanki değiyor bir şeyler gibi :) ama emin olamıyorum ara ara olunca
Sermec27 Alara005 ilk gebelik için erken diye düşünüyorm ben 45 kılo ile hamıle kaldıgım halde ilk hareketi 17+4 lerde hissetmiştim yani 18 hafta gibi bazen nabız atması oluyor belki nabız atması olmuştur 🥰
Cigdemanne_01 Alara005 bilmiyorum canım benim doktorum bana öyle söylemişti. Ama kelebek gibiyse hissediyor olabilirsin
2miniginannesi Alara005 ilk gebeligimde 18. Haftamda hissetmiştim şu an ikinci gebeliğim 15. Haftadan beri hissediyorum ilk zamanlar ufak kıpırdanma 17 haftadan itibaren tekme şeklinde su an 18+3 üm dışardan bile gözüküyor artık bence hissedebilirsiniz yani