Kbrmrt canım benim ağırım var diye 15 hafta normal bi doktora gittim doktor bana bebeğine kordon dolanmış dedi bebek hareket edemiyor dedi ve ben gece uyuyamadım asla stersten bişey olur diyo beni korktu ertesi günü eşim beni kendi doktoruma götürdü ve kendi doktoruma demedim ben başka doktor böyle böyle dedi diye sonra ağrım var dedim doktor nerelerin ağırıyo felan dedi daha sonra çocuğa baktı herşey çok güzel dedi sonra eşimde dün bi doktor gitmiş eşim kordon dolanmış diye söyledi doktor dediki ne kadar saçma 15 haftalık çocuğa kordon mu dolanır 7 den sonra olsa normal karşılıyorum dedi bebiğin gayet sağlıklı dedi istediğin gibi gez dolaş dedi ve çok şükür şuan da 16 haftalığım bi sıkıntı yok yani bi doktorun dediğine inanmayın başka doktor da gidin en önemlisi devlet her zaman en iyisi kontrol için bile ols devlete gitmenizi tavsiye ederim onların herşeyi özelden daha iyi