Gulefsan supurge yapmazsiniz da biseye uzanir, zorlarsiniz bisey olur Allah korusun. Benim doktorum demisti ki bi cocugun dusecegi varsa duser, tutunacagi varsa tutunur, hastalik yasamiyorsun. genel gecer dikkat edilecek seyler var tabi ki ama bi is bisey yaparken vucudunuzu dinleyin, baktiniz hafif zorlaniyorsunuz, birakirsiniz ama hastaymissiniz gibi bi anda gunluk hayatinizi sifirlarsaniz o da psikolojik olarak sikintili bi surece goturur. ( riskli ve bu bastan doktor tarafindan belirtilmis hamileliklerden bahsetmiyorum) bana da 3 ay yuruyus yapma sakin demislerdi, doktora soyledigimde cahil misin bakisi atmisti resmen, cok utanmistim cunku ben de inanmiyordum yani dogru olabilecegine 😄