Byby99 12 haftalık hamileyim sürekli bebeğime bişey olacakmış hissi var içimde 😔 acaba kalbi durur mu, acaba birşey olur mu diye. Korkudan oğlumu bile sevemiyorum çok hareketli bir çocuk sanki onu severken oynarken ani Bi hareket edecek de bebeğe birşey olacak diye düşünüyorum ve oğluma haksızlık yapıyormuş gibi hissediyorum. Vicdan azabı çekiyorum ben nasıl anneyim diye bu durumdan nasıl kurtulcam kafamı nasıl düzelticem bilmiyorum çünkü bu bebeğimi çok bekledim oğlumdan 6 sene sonra anca gebe kalabildim çevremde de çok düşük ve kürtaj olunca tedirgin oluyorum belki linçleyeceksiniz ama gerçekten iyi değilim acaba psikolojik destek mi alsam bilmiyorum 😥
Myssr Byby99 oluyo canim annelik icgudusu sanırım benim de iki sene olmadi 16 ya kadar bisi olcak diye korkuyodum namazdan snra allahm nolur bisi olmasn bebegime diye aglayp dua ediyodum zamanla geciyo insallah
Nslhnkr Byby99 psikolojini acil düzeltmen lazım. Hem senin için hem evlatların için. Bilinçli, dikkatli hareketler yapıyorsan, yorulmuyorsan kesen saglıklıysa neden bişi olsun. Pozitif düşün lütfen canım kötüyü çağırma. Bende cok sıkıntılı geçirdim sorunlarım oldu ama dimdik saglam durmam gerek dedim bişi olmucak bebegime diye durdum düşündüm çok şükür şimdi 5 aylık olduk. Lütfen iyi düşünün iyi olsun 🧚🏻♂️🧿😍😇
Duyguff Byby99 benim de ilk bebeğimin 8 haftalıkken kalbi durdu.. şu an 14 haftalık hamileyim aynı endişe ve kaygılar bende çok yüksek derecede. Hatta doktorumun randevu zamanını beklemeyip oturduğum yere yakın hastanelere nöbetçi doktorlara gidiyordum ilk haftalarda, ve psikolojik destek alıyorum.. sizi çok iyi anlıyorum. Kendinizi suçlamayın haksızlık etmeyin. Malesef çok istenen bebeklerde bu durumlar yaşanıyormuş.. Dua sizi rahatlatır bol bol dua edin. Allahın izmiyle hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah🤲
Aslihanilhan Byby99 bence o buradan okuduğumuz yorumlardan oluyo. Bende okudukça daha tedirgin oluyorum korkuyorum . O yüzden en iyisi burda bu tarz şeyler yazan forumlara girmemek ..
Ozge20ulu Telefon kulübeleri varya jeton atiyo , ultrason olsa kulübe gibi sürekli jeton atardım 🤣ben en son kontör 3 hafta oldu ,aklımda deli sorular ,kalbini duyunca oh diyorum
ebrarecem İster istemez herkeste oluyor bu düşünceler. 15 haftalık hamileyim 2 yaşında kızım var ilk zamanlar yanıma bile yaklaştırmıyordum korkudan sonra kendime kızdım nasıl annesin sen diye karnımı koruyacağım diye kızımdan uzak durmakta ne dedim. Allaha emanet dedim oyun oynuyoruz kucağıma da alıyorum ufak tefek karnıma vurduğu bile oluyor malesef bnmkide çok hareketli bir bebek. Şiddetli vurmadığı sürece sorun olmuyor olacağı varsa kendi kendine de oluyor Allah yardımcımız olsun.
Ozge20ulu ebrarecem ablamda öyle yapmıştı ama doktor kızdı ,çocuk tutunduktan sonra kolay kolay bişey olmaz dedi doktor ,kendini koru tetikte ol ama diğer kuzuyada yazık 🥰
Brcccc Aslihanilhan evet kesinlikle katılıyorum size bu konuda bu tamamen Rabbimin elinde olan birşey biz kendimizi koruyup elimizden geleni yapıp tevekkül etmeliyiz Allah’ım bütün annelere evlatlarını sağ salim bağışlasın inşallah güzel düşünelim güzel olsun herşey🙏
Msd26 Byby99 malesef çoğu kişi yaşıyor ben çok takam bitir değildim hani sizin gibi senelerdirde beklemiyordum ama öğrendiğiniz andan itibaren acaba birşey oldu mu diy eğer kontrolde heyecanlanıyorum
Kadze Byby99 işte bu tam olarak annelik içgüdüsü güzel dusunmeye zorla kendini bebeginin kucağında uyuduğunu hayal et kötü düşüncelerin seni ele geçirmesini engellemeye calis elinden geldiğince herşey güzel olacak bebeğim sağlıklı böyle söyle sürekli bir süre sonra aliscaksin
Sehermeva Ben anlıyorum seni cnm benim de 8 yaşına girecek bir oğlum var şu an 22+2 haftalık hamileyim bende çok bekledim ve rahimde şekil bozukluğu var doktor en başından ya düşük yaparsın ya da erken doğum tehliken olur dedi sürekli protestan kullanıyorum ve sürekli kaybetme korkusu var Şimdi de e ya erken doğarsa ya bisey olursa diye ama artık kendimi yıpratmamaya çalışıyorum çünkü karnımdaki bebeğimi de oğlumu da istemeden de olsa strese soktuğumu farkettim artık herşey olacağına varır artık biraz daha bıraktım kendimi tabi hareketlerini hissetmeye başladıkça biraz daha rahat oluyorsun sıkma üzme kendini 🌺
nannar haftadayım ve ilk hamileliğim. bende aynı hisleri taşıyorum. Kalp atışını görünce derin bir nefes alıyorum, hep ya bişey olursa korkusu var içimde🙁