Bahriye_murat 17 Şubat gibi inşallah. Kıyafetlerimiz yıkandı kaldırıldı.hastane çantamizda hazır. Sadece bebek bezi ve hasta bezi (depend) eksik. Onları da bu hafta halledicem insallah. Herkesin bebeği sağlıkla gelsin🤲
Durdane_acar pptya01 benimle aynı gün doktor banada 11 Mart gibi gözüküyor dedi bakalım nasip ama ben daha başlamadım 2 hafta sonra başlıycam çantasını hazırlamaya inşallah🥰🥰
Ayseozmenucar Benımde şubat sonu gibi eksıkleri çok az kaldı yıkama yerleşme de yaptım oh miss.30 haftamı da tamamlayınca kısmetse çantamızı da düzerim
senakhrmn burcinberen Bende 24+5 teyim 🙈 sanırım Mart sonu olucak benim doğumum eğer sezaryen olursa 🙄