Y4semince Merhaba arkadaşlar 21 haftalık hamileyim. Detaylı ultrasonda bebeğin eşinin olması gerekenden aşağıda olduğunu öğrendim. Yaşayan ve Bilgisi olan var mı ? Ne gibi riskleri var ? Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı ?
DenizGzm Y4semince 30. Haftaya kadar yukarı çıkma ihtimali var. Çıkmazsa sezaryen oluyor mecbur. bu sürede asla iş yapmak yukarı uzanmak ani hareket cinsel ilişki yasak. Çarpma düşme dikkat et canım. Çok dikkat et kanaman olmasın