Anneeeolmak 200 lük değil ama 120 lik olanı kullandım. Normalde ağızdan kullanılan bir ilaç ama aşırı yan etki yapıyormuş. Bir de daha az etki ediyormuş. Vajinadan ileri itince direkt rahim bölgesine ulaştığı için daha çok ve hızlı etki ediyormuş. Hiçbir yan etkisini de görmedim. Gece yatarken atmamı söylemişti doktor. İçeride uzun süre kalsın, idrarla gitmesin diye. Ama buna rağmen sabah idrara çıktığında beyaz kireç gibi şeyler görebilirsiniz idrarınızda. Korkmayın, normalmiş, ben alıştım.