Benim de mart başı olcak nasipse doğumhaneye penye vercem ama nohut da versem mi karar veremiyorum soğuk sonuçta. Bide kısa kollu gecelik almıştım kızımda erkek olcak diye mavi kendime ama kız olunca onu kaldırıp pembe almıştım. Ben üşür müyüm acaba üstüne ceket de alsam siz neler alcaksınız kendinize