Esra___ Kızlar nedense kime söylesem Yaman mı diye bakıyor eşim de pek yanaşmıyor başka isim öneriniz varsa alırım
mervesarp2005 Esra___ bence yaman çok güzel bir isim. Sen bakma sana yaman mıı diyenlere. Bende kızımın adını nazlı koyucam. Kime söylesem nee nazlı mı ama çok nazlı olur koyma bence diyorlar. İnsanlar kendilerinde bu hakkı nasıl buluyor anlamıyorum.
zeynopd Esra___ yamanla poyraz arasında kalmıştık oğlumda. sonra poyraz daha ağır basmıştı bize. ikinci isim olarak da dedesinin adını koyduk. başına yaman koysaydık daha afilli olurdu diye düşünmedik değil 🙂
Esra___ Anneyimanne cnmm yamaç çok güzel eşim maalesef hiçbir ismi beğenmiyor yamaç da demiştim olmaz diyor
AycanFb Anneyimanne Esra___ benim eşimde yamaç istiyor ama ben bi türlü ısınamadım bu isime☺ Ahmet Efe istiyorum hem rahmetli babamın adı hem kayınpederimin adı aslında eşim hamilelik öncesinde babam için üzülüyorum diye çocuğumuz olur erkek olursa Ahmet koyarız ismiyle yaşatırız demişti yeğenimin adı Ahmet olduğu için ilk başlarda vazgeçmiştim ama şimdi tekrardn istemeye başladım bakalım neler olacak☺☺
Esra___ Milkandhoney Ahmet istiyormuş rahmetli kayınpederimin adı Ahmet Nuri abisinin oğlunun adı da aynı hala Ahmet istiyor
Esra___ Anneyimanne ikna etmeye çalışıyorum şimdilik herkes duyunca garip garip bakıyor bende mi bi tuhaflık var dedim
AycanFb Esra___ millet yamaç ne diyor🤣🤣 Gerçi beni kimse ilgilendirmez ben beğeniyorsam olay bitmiştir. Bide çukur dizisinde var ya diziden dolayı koyuluyor sanılıyor saçma sapan şeyler😒
Pri Ben de sizin gibi Yaman ismi için eşim de dahil olmak üzere nerdeyse herkese karşı mücadele veriyorum🙄🙄ben çok seviyorum Yaman ismini,inşallah koyabiliriz bu ismi🤗
Esra___ AycanFb evet bana da aynı şeyleri söylediler halbuki çukurdan önce biliyordum eşiniz de istiyorsa hiç düşünmeyin koyun bence 😊
AycanFb Esra___ oda bi değişik keşke kesin karar vermiş olsa🤣🤣🤣 Neyse elbet çocuklarımız isimsi kalmayacak🤣🤣