Hayalim_s Çok istiyorum ama virüsten dolayı da korkuyorum 1 yaş çekimi yaptırırım diyorum ama yenidoğan daha cazip geliyo😁siz olsanız napardınız
Aloneanqel Hayalim_s bende çok isterdim ama bebeğimin sağlığı daha önemli diye vazgeçtim canım. Evde giydirip etrafını süsleyip kendim çekmeyi düşünüyorum
justwaiting Hayalim_s bana virüsten ziyade saçma geliyor, sizin için söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen ama bircok aile bunu instagramlarinda insanlara şov olsun diye yapmaya başladı o yüzden itici geliyor yine de tercih sizin elbet 🤗♥️
mercimeginanne Hayalim_s ben yaptırıcam inşallah temiz ve steril bir yer arıyorum. Martta zaten doğum o zamana kadar da azalır diye düşünüyorum
Gulsurmeli Hayalim_s çok istiyorum ama virüsten aşırı tedirginim bilmiyorum ne yapacağımı artış olduğu için sanırım 1 2 yaşına geldiğinde yaptırıcam 🙄🤷🏻♀️
Cemrreedemirci Şu aşamada virüs kapmadan eşime bana bebeğime aileme bulaşmadan doğurup koşa koşa evime kapanmak istiyorum. 1 gün hastanede yatmak bile korkutuyor beni..
yusufbebekk447 Ben bebeği virüsten dolayı çekime götüremem normalde isterdim ama evde kendimiz de yapabiliriz.güzel kıyafet seçip arka plan yapıp telefondan çekeriz sonra çıkartırız fotoğrafçıdan bir anı olur bence .
Minnakhamis Hayalim_s ben yaptırmayı düşünüyorum zaten Nisan sonu Mayıs başı gibi olur Doğumum o zamana kadar da azalır diye tahmin ediyorum şuan sadece araştırıyorum ☺️