pinar55 Merhaba 11 haftalık gebeyim. Levitiron kullanıyordum gebe kalınca değerim 15 e çıktı. Daha sonra doz ayarlaması yapınca 3 - 4 haftada 0.35 e düştü. Bu değer çok mu düşük haftaya gideceğim doktora ama korktum biraz bu seferde çok mu düştü diye
esraizmirli pinar55 ilk 3 ay düşük olması normal canım benimde 0.28 di şuan yükseldi dahiliyeye gitmiştim zaten ilaca gerek duymadı o yükselecek dedi dediği gibide oldu
pinar55 esraizmirli benimde aklım karıştı doktora gidene kadar daha da düşerse diye korktum. Kararsız kaldım belki haftaya yine tahlil yaptırıp gİderim