tugce_25 34 haftalığım hamileliğim çok yorucu geçiyor bulanti kusma geçmeyen ağrılar hareket bile düzgun edemiyorum sonu güzel bir yol ama ben yoruldum bebek dogum pozisyonu almış ama kanalda değil ben 36 haftada doğmak istiyorum 2 hafta içinde neler yapabilirim doğmak için hurma fln duydum ama nasil kac tane fln yemem gerekiyo bana yardimci olur musunuz 🙏
Snszasla tugce_25 çömelme haraketleri, sıcak duş, sandalyeden tutunarak yere doğru çömelerek 10 dk duruş , yerleri el ile çömelerek silmek ,hurma da 3-5-7 diye arttırarak her gün yemek bunlar yardımcı olur 🤗
Mommy2b tugce_25 inşallah kolaylar hamileliğiniz anne karnında fazladan geçirdiği bir gün bile miniğiniz için kar, dua edicem size rahatlamanız için inşallah olabildiğince rahat geçer kalan günleriniz 🌿
tugce_25 Miragee Çok zorlu geçiyo bende isterimki bebeğim tam gununde sağlikli dogsun hastanelerden çikamiyorum resmn ilaclarla yasiyorum
Miragee tugce_25 kuzum aynısı bende de var sabrettim biraz daha sabır küveze girse daha çok üzüleceksin
Cigdemanne_01 tugce_25 valla bende bir dünya şey yaptım doğsun diye ama doğmadı ve suni sancıyla doğum başkatıcakları zaman kendi sancılarım başladı da allahtan veremediler suniyi. Allah işte. Hurma yeme erken doğurursun diyenlere çok kızdım mesela inanılmış batıl birşey. Keşke yeseymişim hamilelik için çokta yararlı bir besin aslında. merdiven indim çıktım hergün sabah akşam sıcak duş aldım belimi falan hep sıcak tuttum yediğim hurmanın hatti hesabı yok. Squat bile yaptım ama olmadı. Her bebek zamanını bekliyor malesef ki ne zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar. Benim bebeğim 6 aylık oldu bile ☺️ sizede hayırlı doğumlar unutma bunlar iyi günlerin aslında
tugce_25 Cigdemanne_01 evet doğru diyosunuz 30 haftaliktim kanamam açildi son anda dogum durdu vakti zamsni gelseydi o zamn da doğardi bakalim nasip ne olacak
prensesim35 tugce_25 bnde 32+4 üm çok zorlaniyorum ama 37 haftalık olmadan öyke bi girişimde bulunmam biraz sabretmek lazım sanırım az kalmış senin😊