Melek-bebek hemen hastaneye gitmek yerine evde kendiniz önce tansiyon takibi yapınız eğer yüksekse o zaman hastaneye gidin bende yaşadım aşırı derece kaşıntı ve yüksek tansiyon belirtisi bende vardı tansiyonum çok yüksek olmasına rağmen öyle gözümün önünde uçuşuşan şey olmadı