mervealif Kızlar selam Yarın doktor kontrolümüz var 12+2 de cinsiyet belli olur mu? Kimlerin belli olmuştu😀
Gamzeguler mervealif bende 12+2 geçen hafta perşembe kontrolüm vardı ikili test yaptırdım ve sanki erkeğe benziyor dedi😊 ama daha cok erken olduğu İçin tahmin daha kesin konuşmuyorlar
SaniyeBektaYazc mervealif ben 12 haftamda gittim bana erkek gibi gördüğünü söyledi ama net konuşmadı bu hafta kontrolüm var 13 haftadayız belki netleşir
Busratek07 mervealif benim belli olmuştu canım 12+3de oğlum olduğunu öğrendim o bebeğe göre değişiyor 😊 gösterirse gösterir yoksa 17 haftaya kadar yolu var
Ruken123 Ben 13 haftama yeni girdim 1 hafta daha beklemeyi düşünüyorum cinsiyet için tam belli olsun diye ama yıllar gibi geliyor bana çok merak ediyorum 🤔🙏🏻😊
Mavi1 ay bende merak ediyorum yarın 12. haftadayım yarın kontolümüz var umarım önce sağlığı yerindedir, sonrada kendini gösterir 😊
Kbrsoy Ben geçen hafta 12 haftalıktım tam. ikili tarama testimiz vardı bebeğimin erkek olduğunu söyledi doktorumuz 💙😍
aysgldlrl67 Kbrsoy bende geçen size sormuştum erken mi belli oldu diye 😊 bugün bende gittim.ikili tarama testi için cuma çağırdı çünkü sabah kanamam oldu.o varken yapamayız dedi.ama cinsiyeti kıza benziyor dedi 😊😊 bakalım tutacak mi. benim kapkara çirkin bi kızım olur heralde 😍😍😍😍 bugün 12+3
Nudi Bende cuma gidicem ama gerçekten zaman geçmiyor 12. Haftada inşallah belli olur bi tahmin yapar doktor
Nudi aysgldlrl67 kesinlikle bir oğlum var onda bu kadar merak etmemiştim ☺ Ne olursa olsundu şimdi ne çıkıcak merak cok
Busra8080 mervealif 18+3 haftalik hamileyim daha kesin birsey yok 😁 kiza benziyor dedi doktor utangaç galiba bizim minik 😍