Arkadaşlar doktora gittim muayene için ve kan testim normal çıktığı söylendi doktor klomen verdi adetin 5. Günü gündebaşlayacağımı ve günde 2 adet içileceği söylendi içtim bitti ama sonradan araştırdım klomen kullandıktan sonra çağırılıp yumurtalıklara bakılıyormuş ama bana gel falan demedi neden olabilir?