Özeli tercih ediyorum sebebi ise kendi seçtiğim kişisel doktorun varlığı bni rahatlatıyor. Doğuma o girecek vs. Devlette öyle olmuyor tabi her ay aynı doktora randevu bulmak zor doğuma başka doktor girecek bunlar bni ürkütüyor açıkçası. Devlette her doktor iyi ilgilenmiyor ultrason kapıdı vermeyen de var bir iki kelimeyi bile çok gören de özel de var tabi bu ama seçme şansın olunca kafan rahat oluyor. En önemlisi tabi maddiyat tabi yoksa devlete giderdim.