Gamzestetik Kızlarr 18 haftalık hamileyim bianda sağ kirpiğimin bi bölümü döküldü . Sol kirpiğim gayet normal kaşlarım da hep seyrekti zaten ekstra bişey hissetmedim ama sağ kirpiğim azıcık kaldı😔 böyle bişey yaşayan var mı aranızda napmam gerekiyor?
deletedmom43 Gamzestetik Hamilelikten önce de oluyordu benim. Bir ucu dökülüyordu. Sonra geri çıktı hep