Betzm İkinci sezeryanımı oldum 15gün oldu göbegimden dolayı sarkma var ne yaptıysam terliyo iki yerinde beyazlık gibi bişey bezermiş derler ya açılmış olsa agrı yanma olur değilmi veya ben ne yapabilirim lütfen yardımcı olun