balyanakoglum Kızlar dün çatı muaynem oldu ebe kağdıa 2 3 cm açıklık baş mobil yazmış kağıdı aşağıya atıyorum anlayan var mı. Doktorumun tek dediği açıklık başladığı. Merak ettim ne demek bunlar https://hizliresim.com/XM8Rmp
Ozgurunbetusu Doğum baslamış bebek baş geliş demek canım iniAlllah tek nefeste dpgurursun hayırla sağlıkla 😍 meryem ana otu tavsiye ederim dogumu kolaylaştırıyır
balyanakoglum Ozgurunbetusu alttan muayene ederek bebeğin baş geliş olduğunu nasıl anlıyorlar acaba 🤔 bebeğin başına mı değiyor ki 🤔 hiç. Bişey bilmemek ne kötü 😭 teşekkür ederim 😊
Ozgurunbetusu balyanakoglum evet canım parmaklar başa değiyor 😍 emin ol bazen hiç bişi bilmemek daha iyi ben hemşireyim ve yenidoğan hemşiresiyim herşeyi bildiğim için bebeklerle ilgili hep acaba diyorum en ufak bişeyde inşaalllah sağlıkla alırız kucagımıza evlatlarımızı🤲🏻
balyanakoglum Ozgurunbetusu çok teşekkür ederim canım beni eve gönderdiler bu kağıtla. Sancım nst de çıkmadığı için normal mi acaba biliyor musun 😊
Ozgurunbetusu balyanakoglum normal canım evde cek sancını açılman sancıyla olacak bol bol meryem suresi oku doğumu kolaylaştırır abese suresi 20. Ayeti oku sürekli tek nefeste doğurursun inşAlllah doğururken bizide aklına getirirsen duana muhtacız senin dualaeın kabul olur🤩
balyanakoglum Ozgurunbetusu çok teşekkür ederim 😊 duamda olacaksınız inşallah 🤗 Rabbim hepimize hayırlı evlatlar kolay doğumlar versin inşallah 😊