Kizlar merhaba 11 gun once gunum gectigi icin suni sanci verdi doktorum ama acilmam olmadığı icin zorunlu sezeryan oldum bebegim hersey cok iyi yalniz iki gündür dikislerimde hafif agri vardi giderek artan doktoruma gittim sol taraftan dikisim acilmis yarim cm kadar ve iltihap akti doktorum da iyice akitip batiodin ve gazli bezle bi hafta yarayi sabah aksam bakmami 1 hafta sonra tekrar gorecegini soyledi agrim cok az sislik vs yok sadece arada iltihap akiyo cok az acik birakti doktorda kaynasin diye basina gelen varmi acaba dikisleri acilan nasil yol izlediniz tekrar dikis atilirmi cevaplarinizi bekliyorum🙏🏻❤