Ays7 merhaba, öncelikle çok üzüldüm ben de bu durumu yaşadım iki kez. İlki 8.haftada diğeri 9.5 haftada bitti. Üstelik ikincide sulandırıcı da kullanmistim. Sonra özel bir kliniğe gidip araştırma yaptırdık ama elle tutulur bir sonuç alamadık ne bende ne de eşimde sorun çıkmadı. Sadece fsh hormonu sınırda çıktı belki bu yüzden olabilir dedi doktor. Tüp bebek yapılmalı en kesin sonuç o olur dedi. Doktorumu değiştirdim sonuçları gösterdim senin tüp bebeğe ihtiyacın yok dedi yeniden dene dedi denedim tuttu şükürler olsun 26.haftama girdim yine sulandırıcı kullaniyorum oxapar 4000. Her şey nasip kısmet işi sakın üzülmeyin kendinizi sıkmayın vakti vardır muhakkak