Merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim daha çok erken ama sizlere sormak istedim dün sağlık ocağına gittim yemem içmem hakkında bir kaç Bilgi verdi. Daha erken ama şeker yüklemesi yaptıracak mısın dedi bende evet dedim. Bir şüpheli baktı neyse doktoruna sorarsın öyle yaparız dedi. Bir zararı var mı acaba çok merak ediyorum şüphede kaldım.