Oyku4534 15.4 de doktora gittim yan duruyor dedi cıkıntı var ama kordon olabılır dedi korona yuzünden de sık gidilmiyor. Tekrar gitsem mi bilemedim siz olsanız bekler miydiniz
izmirsibel Oyku4534 ben 23 haftalıkta öğrendim canım benim kızım oluyor banada ilk erkek denildi ama kızım oluyor ❤️🥰
mercimeginanne Oyku4534 bn 21+2 de detaylıda öğrenebildim cinsiyeti 😂 kontrollerim dışı da sırf cinsiyet için gitmedim Allah göstermesin korona her yerde. Bence biraz daha bekleyin :)
melegiiimm Oyku4534 18.haftada benimde gorememisti ben lutfen iyi bakin bidaha gelemem korona var demistim doktor ozaman alttan bakiyim istersen deedi bende kabul ettim ve orda atna gibi gördü😀
Mercimeginannesi123 Oyku4534 kuzum biz 7 aylık olduk hala net öğrenemedik umarım seninkide inatçı cıkmaz😁
mercimeginanne Esraa54 ultrason perinatolojide yapılıyor 20-24. Haftalar arasında. Bebeğin tüm organ ve damarları inceleniyor.
Esraa54 mercimeginanne son zamanlarda yapılıyor diye biliyordum bebeğin artık tüm her şeyi oluşmuş olduğunda demişti bir tanıdığım son aylarda yapılan başka detaylı test var mı
Deletedmom15 Oyku4534 ben ilk gebeliğimde 22 haftada öğrendm cinsiyeti canım sabredebilrsen bekle hem yanılma payı kalmaz
mercimeginanne Esraa54 detaylıdan başka yok diye biliyorum ama daha 26. haftada oldugum için bilmiyorda olabilirim.