Ultrason esnasindada zaten sırt üstü yatıyoruz. Daha küçük zaten ☺️ büyüdüğünde yattiginda vuruyor hemen. Bebeğe değilde anneye kan dolaşımı yavasiyormus. Bende 20 kadar sırt üstü yattım şimdi 25+6 sırt üstü yatinca nefesim daraldığı için hemen dönüyorum